ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tek fark dışardaki sesi kesmesi proda başka bir özellik yok. ben silikon sevmiyorum diye 3. nesil aldım
batuhancinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pro da Aktif Gürültü önleyici var. 3. nesilde yok . ama bende 3.nesil tercih ettim gayet memnunum
Arada 300-400 TL gibi bir fark vardı sanırım. Yani kulanlığın fiyatını düşündüğümüzde çok bir fark yok ortada. Kulakta duruşu rahatlığı tam olarak nasıl 3. nesilin ve herhangi bir şikayetiniz var mı