3. Nesil aldım ama 2. Nesil daha kullanışlıydı. Görsel dışında hiçbir fark yok. Silikonlu sevmiyorum diye 2'den sonra 3'e geçmiştim ama pişmanım. Keşke pro deneseydim diye. Yemin ediyorum hiçbir fark yok.