• 09-02-2022, 12:39:31
    #10
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3. Nesil aldım ama 2. Nesil daha kullanışlıydı. Görsel dışında hiçbir fark yok. Silikonlu sevmiyorum diye 2'den sonra 3'e geçmiştim ama pişmanım. Keşke pro deneseydim diye. Yemin ediyorum hiçbir fark yok.
    Bende bundan korkuyorum. Şuanda bende 2. nesil kullanıyorum 3. nesil aldığımda ya hiç fark hissetmezsem diye bir korku var yani ama prodaki gürültü engelleyici çok cezbediyor beni. Dışarıyı duymak istediğinde de şeffaf modu açarsın diye düşünüyorum ama kararsız kaldım işte.
  • 09-02-2022, 12:53:15
    #11
    2.nesil kullandım sattım pro ya geçeceğim gürültü engelleme özelliği olduğu için
  • 15-02-2022, 22:59:34
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pro ariyorsaniz sata bilirim 2 aylik cihaz
  • 16-02-2022, 02:55:31
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Yurt dışı Sıfır Kutulu Jelatinli PRO mevcut elimde düşünürseniz pm iletebilirsiniz.
  • 16-02-2022, 08:55:36
    #14
    interdev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurt dışı Sıfır Kutulu Jelatinli PRO mevcut elimde düşünürseniz pm iletebilirsiniz.
    emre937 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pro ariyorsaniz sata bilirim 2 aylik cihaz
    Pro’yu sipariş verdim. İlginiz için teşekkürler