3. Nesil aldım ama 2. Nesil daha kullanışlıydı. Görsel dışında hiçbir fark yok. Silikonlu sevmiyorum diye 2'den sonra 3'e geçmiştim ama pişmanım. Keşke pro deneseydim diye. Yemin ediyorum hiçbir fark yok.
Bende bundan korkuyorum. Şuanda bende 2. nesil kullanıyorum 3. nesil aldığımda ya hiç fark hissetmezsem diye bir korku var yani ama prodaki gürültü engelleyici çok cezbediyor beni. Dışarıyı duymak istediğinde de şeffaf modu açarsın diye düşünüyorum ama kararsız kaldım işte.