• 05-02-2022, 09:55:16
    #55
    Benim büyük oğlan 7 aylıkken başladı 2,5 yaşına kadar her gece saatlerce ağladı.
    Alttan üstten yandan sağdan soldan komşular acaba bir şey mi oldu diyerek defalarca geldi geldi.
    Öyle böyle ağlama değil.

    Ne doktor ne de bir başkası bunun çözümünü bulamadık kendiliğinden geçti.

    Cep telefonu veya bu tarz şeyler izle diyorsanız çocuk korkuyor olabilir. Cep telefonunun olduğu odaya bile sokmayın.
    Şimdi küçük oğlan 9-10 aylık cep telefonuna hiç yaklaştırmıyor uz bu tarz ağlamaları hiç yapmıyor. ( Çocukların standarta acıkınca altını pisleyince yaptığı ağlamaları yapıyor.)
  • 05-02-2022, 10:48:35
    #56
    Büyüme atağı geçiyor olabilir.Geçici bir durum.
  • 05-02-2022, 11:28:45
    #57
    valla hocam beni çocukta 3 aylik devali agliyor allah inandirsin 2 saat boyunca duraksiz agliyor doktor dedi 2 ay daha devam eder herhangi bir sikintisi yok aglama hastaligi mi ne varmiş ismi kolik mi kotik mi öyle bişey bide elektrik süpürge sesi iyi geliyor onunla uykuya daliyor bizim ki böyle sizde belki başka sikinti olabilir onun için bir doktora götürün bence
  • 05-02-2022, 11:35:29
    #58
    tezcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu hakkında bilgi sahibi olan var mı bilmiyorum ama danışmak istedim. Son üç gündür 7 aylık kızım arada bir ani hareket veya sesten korkup ağlamaya başlıyor, normal bir ağlama da değil bağıra bağıra ağlıyor, sakinleştirmek için elimizden geleni yapıyoruz. Bazen sebepsiz yere de ağlıyor. Uyurken uykusunda da ağlıyor ve bağıra bağıra uyanıp ağlamaya devam ediyor.

    Yeteri kadar psikolojim alt üst zaten ve kızımı da böyle görünce daha kötü hissediyorum.

    Çocuk sahibi olan kişiler, konu hakkında bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi lütfen?
    Allah bağışlasın öyle ağlamaya başladığında kucağınıza kızınızı otururur pozisyonda alın karnını bağırsaklarını oksayin sevin biraz, ısınsın çok büyük ihtimal gaz sancısı hocam.
  • 05-02-2022, 15:05:50
    #59
    fatbotter.com
    tezcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardan beri şahsi psikolojik sorunlar yaşıyorum, panik atak, kaygı daha niceleri. Aynı şeyi kızım yaşamasın istiyorum ve onu böyle gördükçe daha da paniklerim şiddetleniyor.
    Acilen psikolojik destek almalısınız. İlaçtan bahsetmiyorum samimi şekilde dertleşebileceğiniz ya bir profesyonel ya da bir yakınınız. Şu anda sizin yaşadığınız tüm problemleri bebeğiniz gözlemleyerek öğreniyor. Aynı dertleri o da ne yazık ki yaşayacak. Kendinizi ne kadar erken iyileştirirseniz bebeğiniz için o kadar çok şey başarmış olursunuz.

    Edit: Şahsi düşüncem bebeğinizin ağlamasından daha büyük bir problem bu bahsettiğiniz. Bebek ağlar normaldir, tüm ihtiyaçlarını ve acılarını bize ağlayarak iletmeye çalışıyorlar. Normalin dışında hiç susmadan ağlayan bebeğin ya ihtiyacı görülmemiştir ya da acısı dinmemiştir.
  • 05-02-2022, 16:01:11
    #60
    Benim ninem bu konularda efsunlu bir kadın hacı aynı zamanda yürek kaçması der bu olaya çok kişi çocuğunu kendini okutmaya geliyor dualar okuyarak rahatlamasını sağlıyor böyle yaşça büyük teyze varsa niyet edip duaları okursa o okuduğunu suya üfleyip içerse gerçekten ferahlar dua herşeyin ilacı amma velakin buda bir işe yaramazsa doktora gitmenizde fayda var geçmiş olsun üzülmeyin
  • 05-02-2022, 16:16:20
    #61
    Çok teşekkür ederim yorumunuz için. En kısa sürede bu konunun üzerine düşeceğim psikolojik destek alacağım.
    lookout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acilen psikolojik destek almalısınız. İlaçtan bahsetmiyorum samimi şekilde dertleşebileceğiniz ya bir profesyonel ya da bir yakınınız. Şu anda sizin yaşadığınız tüm problemleri bebeğiniz gözlemleyerek öğreniyor. Aynı dertleri o da ne yazık ki yaşayacak. Kendinizi ne kadar erken iyileştirirseniz bebeğiniz için o kadar çok şey başarmış olursunuz.

    Edit: Şahsi düşüncem bebeğinizin ağlamasından daha büyük bir problem bu bahsettiğiniz. Bebek ağlar normaldir, tüm ihtiyaçlarını ve acılarını bize ağlayarak iletmeye çalışıyorlar. Normalin dışında hiç susmadan ağlayan bebeğin ya ihtiyacı görülmemiştir ya da acısı dinmemiştir.
  • 05-02-2022, 20:22:50
    #62
    tezcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim yorumunuz için. En kısa sürede bu konunun üzerine düşeceğim psikolojik destek alacağım.
    bu bebeklik surecinde en büyük destek ya da fayda birden fazla anne adayinin bir arkadaslik kurmasi. bebek sahibi anneler bir araya geldiginde -whatsap grubu vs de olabilir- hele ki bunlar arkadaş akraba komsu vs oldugunda süreç daha saglikli atlatiliyor sanki.
  • 05-02-2022, 20:30:52
    #63
    Çocuğuzun yüzüne abdest alıp felak, nas ve ayetel kürsi okuyun.
    ayetel kürsi yazan küçük kolye ya da muskalar bulunuyor, ondan da alabilirsiniz.
    birisinin gözü değer, birisi kem gözle bakar felaket buradan kopar.