Benim büyük oğlan 7 aylıkken başladı 2,5 yaşına kadar her gece saatlerce ağladı.
Alttan üstten yandan sağdan soldan komşular acaba bir şey mi oldu diyerek defalarca geldi geldi.
Öyle böyle ağlama değil.

Ne doktor ne de bir başkası bunun çözümünü bulamadık kendiliğinden geçti.

Cep telefonu veya bu tarz şeyler izle diyorsanız çocuk korkuyor olabilir. Cep telefonunun olduğu odaya bile sokmayın.
Şimdi küçük oğlan 9-10 aylık cep telefonuna hiç yaklaştırmıyor uz bu tarz ağlamaları hiç yapmıyor. ( Çocukların standarta acıkınca altını pisleyince yaptığı ağlamaları yapıyor.)