Çok teşekkür ederim yorumunuz için. En kısa sürede bu konunun üzerine düşeceğim psikolojik destek alacağım.
lookout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acilen psikolojik destek almalısınız. İlaçtan bahsetmiyorum samimi şekilde dertleşebileceğiniz ya bir profesyonel ya da bir yakınınız. Şu anda sizin yaşadığınız tüm problemleri bebeğiniz gözlemleyerek öğreniyor. Aynı dertleri o da ne yazık ki yaşayacak. Kendinizi ne kadar erken iyileştirirseniz bebeğiniz için o kadar çok şey başarmış olursunuz.

Edit: Şahsi düşüncem bebeğinizin ağlamasından daha büyük bir problem bu bahsettiğiniz. Bebek ağlar normaldir, tüm ihtiyaçlarını ve acılarını bize ağlayarak iletmeye çalışıyorlar. Normalin dışında hiç susmadan ağlayan bebeğin ya ihtiyacı görülmemiştir ya da acısı dinmemiştir.