Benim ninem bu konularda efsunlu bir kadın hacı aynı zamanda yürek kaçması der bu olaya çok kişi çocuğunu kendini okutmaya geliyor dualar okuyarak rahatlamasını sağlıyor böyle yaşça büyük teyze varsa niyet edip duaları okursa o okuduğunu suya üfleyip içerse gerçekten ferahlar dua herşeyin ilacı amma velakin buda bir işe yaramazsa doktora gitmenizde fayda var geçmiş olsun üzülmeyin