Arkadaşlar uzun süredir Chrome kullanıcısıyım ama bilgisayarı aşırı şekilde kasıyor.
Çözülebilecek bir sorun mu bu olay, yoksa artık Opera derneğine üye mi olmalıyız
Biraz araştırma yaptım çoğu kişi ram kullanımının fazla olduğu yönünde notlar yazmış. Birkaç gündür Opera'ya geçtim Chroma göre daha hızlı ve kasma yok.
Eklentilerden kaynaklı olabilir bi göz gezdirin, ben Microsoft Edge çıkalıdan beri direk ona geçiş yaptım chromium altyapısını kullanıyor Chrome gibi. Yabancılık çekmezsiniz bana daha akıcı hafif geldi.
Eklentilerden kaynaklı olabilir bi göz gezdirin, ben Microsoft Edge çıkalıdan beri direk ona geçiş yaptım chromium altyapısını kullanıyor Chrome gibi. Yabancılık çekmezsiniz bana daha akıcı hafif geldi.
Eklenti olarak sadece kripto cüzdanları yükle 6-7 tane onun dışında bir eklenti yok. Acaba onlardan kaynaklı mı diye düşünüyorum.