Arkadaşlar uzun süredir Chrome kullanıcısıyım ama bilgisayarı aşırı şekilde kasıyor.
Çözülebilecek bir sorun mu bu olay, yoksa artık Opera derneğine üye mi olmalıyız
Biraz araştırma yaptım çoğu kişi ram kullanımının fazla olduğu yönünde notlar yazmış. Birkaç gündür Opera'ya geçtim Chroma göre daha hızlı ve kasma yok.