Eklentilerden kaynaklı olabilir bi göz gezdirin, ben Microsoft Edge çıkalıdan beri direk ona geçiş yaptım chromium altyapısını kullanıyor Chrome gibi. Yabancılık çekmezsiniz bana daha akıcı hafif geldi.