• 01-02-2022, 23:26:22
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar davetiyye hakkım bitti , bir arkadaşım için davetiye gerekli acaba yardımcı olurmusunuz.
  • 01-02-2022, 23:29:05
    #2
    Mail, isim soy isim ver yeter dostum.
    3 yıllık üye olman ve trade puanın bana güven veriyor
    • c3yhun
    c3yhun bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-02-2022, 23:29:18
    #3
    Sakıncası yoksa verebilirim.
  • 01-02-2022, 23:31:58
    #4
    Benimde var hocam özelden bilgileri atarsanız yollayabilirim
  • 01-02-2022, 23:33:52
    #5
    detay@r10.net'e mail atarlarsa davetiye için yardımcı olacaklardır.
  • 01-02-2022, 23:37:14
    #6
    benim merak ettiğim de şu.davetiye hakkı nasıl kazanılıyor. belirli şartları varmı.bugün bir arkadaş özelime gelip hocam bana bir davetiye verrimisin dedi. ben bilmiyorumki nasıl bendede yok dedim
  • 01-02-2022, 23:38:13
    #7
    Administrator
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim merak ettiğim de şu.davetiye hakkı nasıl kazanılıyor. belirli şartları varmı.bugün bir arkadaş özelime gelip hocam bana bir davetiye verrimisin dedi. ben bilmiyorumki nasıl bendede yok dedim
    Bir çok faktör var.
    • Üyelik Yaşı
    • Konu Sayısı
    • Mesaj Sayısı
    • Ticaret Puanı vb.
    R10 davetiyesi almak isteyen tanıdık ya da arkadaşlarınızı eğer davetiye hakkınız yoksa buraya yönlendirebilirsiniz.

    https://www.r10.net/uyelik/davetiye/
  • 01-02-2022, 23:40:48
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Her birinize teşekkür ederim Misafir; hocam gönderdi
  • 01-02-2022, 23:55:28
    #9
    Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir çok faktör var.
    • Üyelik Yaşı
    • Konu Sayısı
    • Mesaj Sayısı
    • Ticaret Puanı vb.
    R10 davetiyesi almak isteyen tanıdık ya da arkadaşlarınızı eğer davetiye hakkınız yoksa buraya yönlendirebilirsiniz.

    https://www.r10.net/uyelik/davetiye/
    Merhaba hocam konuya mesaj atmamdan dakikalar sonra birisi whatsappdan mesaj attı şüphelenip konu sahibine mesaj attım ben değilim dedi kendisinin numarası bir şikayet konusunda var. Bilgileri gizledim isterseniz özelden atarım. Birisi daha mesaj attı güzelce üye olmak istediğini söyledi daha önce hesabı varmış kapattırmış uygun görürseniz onun mail adresini de veririm. İyi forumlar dilerim herkese