benim merak ettiğim de şu.davetiye hakkı nasıl kazanılıyor. belirli şartları varmı.bugün bir arkadaş özelime gelip hocam bana bir davetiye verrimisin dedi. ben bilmiyorumki nasıl bendede yok dedim