benim merak ettiğim de şu.davetiye hakkı nasıl kazanılıyor. belirli şartları varmı.bugün bir arkadaş özelime gelip hocam bana bir davetiye verrimisin dedi. ben bilmiyorumki nasıl bendede yok dedim
Bir çok faktör var.
- Üyelik Yaşı
- Konu Sayısı
- Mesaj Sayısı
- Ticaret Puanı vb.
R10 davetiyesi almak isteyen tanıdık ya da arkadaşlarınızı eğer davetiye hakkınız yoksa buraya yönlendirebilirsiniz.
https://www.r10.net/uyelik/davetiye/