
Kredi notu dengesizliÄŸi?
32
●1.158
- 01-02-2022, 10:40:36Benim herşey yolunda iken kredi puanım 1400 lere takıldı ve 5 6 ay hiç artmadı aksine hep azaldı. Çok kafayı taktım sonra 100 Bin kredi çektim onu ödedim 4 ayda, sonra bir açıldı 1700 küsürlere daha sonra düzenli kredi kartı kullanımı ve ödemeleri ile 1800+ puana ulaştım düşmüyor şuan stabil hale geldi

- 02-02-2022, 12:57:01Yazılanları okudum şöyle birşey diyeyim,
Şimdi babam emekli, kredi kartı hep asgarisini öder asla kapatmaz, abartısız 2 senedir kart çakılı, bulaşık makinesi almışlar her ay 1200 onu ödüyo + kullanıyolar alışveriş vs. Şimdi bu adam sadece ev kredisi çekti bitti kredi çok oldu. Geçen findekse baktığımızda babamın 1880 kredi puanı vardı.
Her ay asgari ödüyor kartının, asgari ödeyince düşer diyen arkadaşlar bunu nasıl açıklarsınız
Bir bankacı r10da yazmıştı bikaç sene önce, banka borcunu direk kapatanı sevmez, faiz ödeyeni sever diye. Mesela kredi çektiniz gününde değil 10 gün önce öderseniz iyi bir müşteri görmez sizi yazmıştı, belki mesajımı okur yazan arkadaş bir bankada yöneticiydi öyle hatırlıyorum. Bu işten anlamam ama findex ve bu kredi notları saçma, dengesiz, tutarsız. Bende asgari ödemem kartlarım aylık en az 10 15bin kullanılır direk kapatırım 1790 kredi puanım var şuanda bir türlü onun üzerine çıkmadı 1650lere gerilediği oldu ama hiç 1790 geçemedim. Hiç borcum harcım yoktur kredi kullanırım max 3 ay içinde kapatırım.
- 02-02-2022, 13:01:59Hocam benim anlamadığım asgari yılda 3 kez ödenmiyor mu? Siz her ay asgari ödüyor dedinizGodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2022, 13:57:26Yok yav öyle şeymi olur yılda 3 kezTopuzzemree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8500 tl borcun var diyelim asgarisini ödüyorsun 1700tl mesela o ay sonra devam, sürekli ödüyorsun asgariyi 3 ay diye bişey yok.
- 02-02-2022, 14:36:498500₺ borcun asgarisini odedigimizde geri kalani bi sonraki aya mi devredio borcun. Ve kalan borç var geçen aydan o ay içinde bi miktar borç yaptm diyelim toplam tutarin tekrarmi asgarisini ödemem gerek?GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2022, 16:04:53hocam sanırım hiç kredi kartı kullanmadın. Şöyle diyeyim 8500 borcun var 1700 asgari geldi ödedin mesela sonra yine kullandın 300 500 sonraki ay çıkan paradan yine bi asgari kesiliyo kullan yada kullanma sonraki ay yine asgari, sen ödedikçe asgariyi borç ufak ufak azalır. Kullandıkçada sirkülasyon devam eder. Netten araştır hocam en temizi ben çok anlatamam bu durumları anlatmayı beceremem ama öyle 3 ay asgari ödeme diye bişey yok asgari ödeyip senelerdir geçinmeye çalışan hayatta kalanlar var borç batağındalar.Topuzzemree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir bankacı r10da yazmıştı bikaç sene önce, banka borcunu direk kapatanı sevmez, faiz ödeyeni sever diye. Mesela kredi çektiniz gününde değil 10 gün önce öderseniz iyi bir müşteri görmez sizi yazmıştı, belki mesajımı okur yazan arkadaş bir bankada yöneticiydi öyle hatırlıyorum. Bu işten anlamam ama findex ve bu kredi notları saçma, dengesiz, tutarsız. Bende asgari ödemem kartlarım aylık en az 10 15bin kullanılır direk kapatırım 1790 kredi puanım var şuanda bir türlü onun üzerine çıkmadı 1650lere gerilediği oldu ama hiç 1790 geçemedim. Hiç borcum harcım yoktur kredi kullanırım max 3 ay içinde kapatırım.