Yazılanları okudum şöyle birşey diyeyim,
Şimdi babam emekli, kredi kartı hep asgarisini öder asla kapatmaz, abartısız 2 senedir kart çakılı, bulaşık makinesi almışlar her ay 1200 onu ödüyo + kullanıyolar alışveriş vs. Şimdi bu adam sadece ev kredisi çekti bitti kredi çok oldu. Geçen findekse baktığımızda babamın 1880 kredi puanı vardı.
Her ay asgari ödüyor kartının, asgari ödeyince düşer diyen arkadaşlar bunu nasıl açıklarsınız

Bir bankacı r10da yazmıştı bikaç sene önce, banka borcunu direk kapatanı sevmez, faiz ödeyeni sever diye. Mesela kredi çektiniz gününde değil 10 gün önce öderseniz iyi bir müşteri görmez sizi yazmıştı, belki mesajımı okur yazan arkadaş bir bankada yöneticiydi öyle hatırlıyorum. Bu işten anlamam ama findex ve bu kredi notları saçma, dengesiz, tutarsız. Bende asgari ödemem kartlarım aylık en az 10 15bin kullanılır direk kapatırım 1790 kredi puanım var şuanda bir türlü onun üzerine çıkmadı 1650lere gerilediği oldu ama hiç 1790 geçemedim. Hiç borcum harcım yoktur kredi kullanırım max 3 ay içinde kapatırım.