8500₺ borcun asgarisini odedigimizde geri kalani bi sonraki aya mi devredio borcun. Ve kalan borç var geçen aydan o ay içinde bi miktar borç yaptm diyelim toplam tutarin tekrarmi asgarisini ödemem gerek?
hocam sanırım hiç kredi kartı kullanmadın. Şöyle diyeyim 8500 borcun var 1700 asgari geldi ödedin mesela sonra yine kullandın 300 500 sonraki ay çıkan paradan yine bi asgari kesiliyo kullan yada kullanma sonraki ay yine asgari, sen ödedikçe asgariyi borç ufak ufak azalır. Kullandıkçada sirkülasyon devam eder. Netten araştır hocam en temizi ben çok anlatamam bu durumları anlatmayı beceremem ama öyle 3 ay asgari ödeme diye bişey yok asgari ödeyip senelerdir geçinmeye çalışan hayatta kalanlar var borç batağındalar.