Topuzzemree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam benim anlamadığım asgari yılda 3 kez ödenmiyor mu? Siz her ay asgari ödüyor dediniz
Yok yav öyle şeymi olur yılda 3 kez 8500 tl borcun var diyelim asgarisini ödüyorsun 1700tl mesela o ay sonra devam, sürekli ödüyorsun asgariyi 3 ay diye bişey yok.