• 31-01-2022, 22:54:27
    #19
    Nokvi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben baydır asgari ödüyorum hatta bankalar kredi teklifi için arıyor vs. Asgari üstünü ödemek tabii ki daha iyi ama asgaride ödemek iyi not düşürmedi bende
    Herkes aynı sekilde anlatıyor. Bakalım 10 gün içinde geçen ödediğim ekstre sisteme düşer yine bi degişiklik olmazsa findeks müşteri temsilcisyle iletisime gecerim.
  • 31-01-2022, 22:55:48
    #20
    fyajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hocam.Durumla alakalı birkaç soru soracağım.
    Kredi kartınızı düzenli ödediğiniz sıralarda kredi başvurusu veya kredi kullanımı yapıyor musunuz ?
    Cep telefonu faturalarınızı gecikmeye girmeden düzenli ödüyor musunuz ?
    Gecikmeye giren, bankanın bildirim yaptığı herhangi bir borcunuz var mı ?
    Kredi ödemeniz var ise düzgün ödeme yapıyor musunuz ?
    Son olarak @iGurler; arkadaşın dediği gibi risk raporunuzu alıp gözden kaçırdığınız bir şey var ise detayları görebilirsiniz.

    cep telefonu faturasıyla findeks ile alakası nedir? vodof. faturalı var hep geç ödüyorum bakamadığımdan, nota yansırmı?
  • 31-01-2022, 22:57:20
    #21
    Topuzzemree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes aynı sekilde anlatıyor. Bakalım 10 gün içinde geçen ödediğim ekstre sisteme düşer yine bi degişiklik olmazsa findeks müşteri temsilcisyle iletisime gecerim.
    Bence ordaki notu önemsemeyin. Örneğin bi kartınız var diyelim limiti 10k bunun limitini arttırmayı deneyin diyelim ki artmadı maks 10k

    3-4 ay düzenli ödemeler vs yapın tekrar arttırmayı deneyin artarsa siciliniz olumlu yönde ilerliyor demektir
  • 31-01-2022, 22:57:57
    #22
    4 yıldır 3 tane kredi çektim tüm kredileri 24 ayda kapanacakken 4 5 ayda kapadım. hiç bir faturayı geciktirmedim. kredi kartının hep tüm tutarı ödedim son 4-5 aydır 1489 da sabit lendi ara sıra 5-10 puan bile düştü
  • 01-02-2022, 00:15:59
    #23
    kısa ve öz
    Findeks = TUTARSIZLIK...
    Arttırdığı ve düşürdüğü puanların sebeplerini gösterinceye kadar çöpten başka birşey değil benim düşüncem.
  • 01-02-2022, 00:20:12
    #24
    Bende aksini araştırdım çözemedim puanım yükselmeye devam ediyor )

    Krediyi geciktiriyorum kredi kartını geciktiriyorum, bu arada 1-2 kredi erken kapattım. yaklaşık 1000-1100 puanım varken, 1350 civarı puanım oldu

    https://www.r10.net/off-topic/2987515-kredi-puanini-nasil-dusurebilirim.html
  • 01-02-2022, 00:27:57
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Bende düzenli olarak iki kredi ödüyorum ve hatta vakıfbank son kredim 2. ayda denizbank ise bu ay sonunda bitti sayılır ikisi de çok şükür, kredi kartlarım var üç farklı bankadan ama puanım çok düşük anlamış değilim.
  • 01-02-2022, 01:57:44
    #26
    Bu kredi işini halledemediniz hocam
  • 01-02-2022, 10:14:05
    #27
    Bankalarda güvendiğim tek nokta paramı güvenle tutuyor olması. Diğer konularda güvenmiyorum. Başlattıkları 'cehenneme hoşgeldin faizi' de akla ziyan zaten (neyi kastettiğimi anladınız). 👍