Ben baydır asgari ödüyorum hatta bankalar kredi teklifi için arıyor vs. Asgari üstünü ödemek tabii ki daha iyi ama asgaride ödemek iyi not düşürmedi bende
Herkes aynı sekilde anlatıyor. Bakalım 10 gün içinde geçen ödediğim ekstre sisteme düşer yine bi degişiklik olmazsa findeks müşteri temsilcisyle iletisime gecerim.