Bende düzenli olarak iki kredi ödüyorum ve hatta vakıfbank son kredim 2. ayda denizbank ise bu ay sonunda bitti sayılır ikisi de çok şükür, kredi kartlarım var üç farklı bankadan ama puanım çok düşük anlamış değilim.