Bankalarda güvendiğim tek nokta paramı güvenle tutuyor olması. Diğer konularda güvenmiyorum. Başlattıkları 'cehenneme hoşgeldin faizi' de akla ziyan zaten (neyi kastettiğimi anladınız). 👍