• 30-01-2022, 23:42:24
    #1
    Selam, R10.net'e kayıt olma yaşı hakkınızda bir fikriniz varmı?
  • Kabul Edilen Cevap
  • 30-01-2022, 23:42:39
    #2
    Cyber Security
    16 üstü galiba
  • 30-01-2022, 23:43:07
    #3
    Yetişkin içerik sitesi değil burası. Okuma yazma bilen kayıt olabilir.
    Doğrusu https://www.r10.net/1081855908-post5.html
  • 30-01-2022, 23:43:22
    #4
    Şu an 18'den düşük olabilir. Ben kayıt olabilmek için 18 yaşıma gelmeyi beklediğimi hatırlıyorum.
  • 30-01-2022, 23:43:25
    #5
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    16 yaş ve üstü kayıt olabilir.
  • 30-01-2022, 23:44:29
    #6
    En doğru cevabı @Admin; verecektir. Ama 15 yaşında üyelere denk geldiğimi hatırlıyorum. Mod arkadaş vermiş cevabı. Öğrenmiş olduk

    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16 yaş ve üstü kayıt olabilir.
  • 30-01-2022, 23:45:38
    #7
    Cyber Security
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16 yaş ve üstü kayıt olabilir.
    İlk ben yazdım banane hoşgeldiniz hocam tekrardan süper ışık hızında konulara gelmenizi özledik
  • 30-01-2022, 23:45:51
    #8
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16 yaş ve üstü kayıt olabilir.
    Hocam bu sene 16 olacak bir yeğenim var doğum gününe kadar beklemeli mi. bugün kayıt olabilir mi?
  • 30-01-2022, 23:47:00
    #9
    Cyber Security
    hakan2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu sene 16 olacak bir yeğenim var doğum gününe kadar beklemeli mi. bugün kayıt olabilir mi?
    Tam 16 olması gerekli.