R10'a Kayıt Olma Yaşı?
13
●666
- Kabul Edilen Cevap
- 3 Beğeni
-
- 30-01-2022, 23:43:07Yetişkin içerik sitesi değil burası. Okuma yazma bilen kayıt olabilir.
Doğrusu https://www.r10.net/1081855908-post5.html - 30-01-2022, 23:43:22Şu an 18'den düşük olabilir. Ben kayıt olabilmek için 18 yaşıma gelmeyi beklediğimi hatırlıyorum.
- 30-01-2022, 23:44:29En doğru cevabı @Admin; verecektir. Ama 15 yaşında üyelere denk geldiğimi hatırlıyorum. Mod arkadaş vermiş cevabı. Öğrenmiş olduk

Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-01-2022, 23:45:38İlk ben yazdım bananeBip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hoşgeldiniz hocam tekrardan süper ışık hızında konulara gelmenizi özledik
- 30-01-2022, 23:45:51Hocam bu sene 16 olacak bir yeğenim var doğum gününe kadar beklemeli mi. bugün kayıt olabilir mi?Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

hoşgeldiniz hocam tekrardan süper ışık hızında konulara gelmenizi özledik