Konu
R10'a Kayıt Olma Yaşı?
30-01-2022, 23:45:51
#8
hakan2
Bip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
16 yaş ve üstü kayıt olabilir.
Hocam bu sene 16 olacak bir yeğenim var doğum gününe kadar beklemeli mi. bugün kayıt olabilir mi?