Konu
R10'a Kayıt Olma Yaşı?
30-01-2022, 23:43:22
#4
muhammedaksam
Şu an 18'den düşük olabilir. Ben kayıt olabilmek için 18 yaşıma gelmeyi beklediğimi hatırlıyorum.