Konu
R10'a Kayıt Olma Yaşı?
30-01-2022, 23:47:00
#9
numanenes
Cyber Security
hakan2 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam bu sene 16 olacak bir yeğenim var doğum gününe kadar beklemeli mi. bugün kayıt olabilir mi?
Tam 16 olması gerekli.