• 25-01-2022, 20:27:51
    #1
    2 saat arayla antibiyotik aldım dudadigimi ve alttaki deriyi hissetmiom
  • 25-01-2022, 20:29:58
    #2
    Fazlası zararlıdır.
  • 25-01-2022, 20:30:24
    #3
    Antibiyotik süresi en az 6 saat diye biliyorum bi doktora götürmenizi öneririm
  • 25-01-2022, 20:30:42
    #4
    12 saatte bir almanız lazımdı.
  • 25-01-2022, 20:32:45
    #5
    Hocam doktor değilim fakat 2 saatte bir antibiyotik içilmesinin oldukça zararlı olduğunu 3 yaşındaki çocuk bile bilir. Antibiyotik zaten başlı başına vücudu ve iç organları fazlasıyla yoran bir ilaç bir de siz 2 saatte bir almışsınız. Umarım aldığınız cc düşüktür. Bence kendinizi kötü hissediyorsanız veya vücudunuzda normalde olan tepkilerden farklı tepkiler varsa en yakınınızdaki sağlık kuruluşuna uğrayın. Böyle durumların şakası olmaz. Geçmiş olsun.
  • 25-01-2022, 20:36:12
    #6
    YolaDus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam doktor değilim fakat 2 saatte bir antibiyotik içilmesinin oldukça zararlı olduğunu 3 yaşındaki çocuk bile bilir. Antibiyotik zaten başlı başına vücudu ve iç organları fazlasıyla yoran bir ilaç bir de siz 2 saatte bir almışsınız. Umarım aldığınız cc düşüktür. Bence kendinizi kötü hissediyorsanız veya vücudunuzda normalde olan tepkilerden farklı tepkiler varsa en yakınınızdaki sağlık kuruluşuna uğrayın. Böyle durumların şakası olmaz. Geçmiş olsun.
    Apse olmus hocam hizli gecer diye ictim saolun
  • 25-01-2022, 20:37:48
    #7
    atabis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apse olmus hocam hizli gecer diye ictim saolun
    Hocam yanlış anlamayın ama çok saçma bir iş yapmışsınız. Korkutmak gibi olmasın fakat 3 den fazla içtiyseniz ( 6 saatte 3 adet) en kısa sürede mutlaka bir doktora görünün. Çok ciddi sıkıntı yaşayabilirsiniz.
  • 25-01-2022, 20:39:39
    #8
    Çene altına doğru yayılan enfeksiyonlar ciddi olabilir, antibiyotik 2 saat arayla kullanılmaz, acile gidin enjeksiyon yoluyla antibiyotik almanız gerekebilir.
  • 25-01-2022, 20:40:56
    #9
    Antibiyotik Dr. kontrolü altında alınmalıdır ve 12x12 saatte bir alınır.