Diş ağrısı ve antibiyotik
11
●123
- 25-01-2022, 20:30:24Antibiyotik süresi en az 6 saat diye biliyorum bi doktora götürmenizi öneririm
- 25-01-2022, 20:32:45Hocam doktor değilim fakat 2 saatte bir antibiyotik içilmesinin oldukça zararlı olduğunu 3 yaşındaki çocuk bile bilir. Antibiyotik zaten başlı başına vücudu ve iç organları fazlasıyla yoran bir ilaç bir de siz 2 saatte bir almışsınız. Umarım aldığınız cc düşüktür. Bence kendinizi kötü hissediyorsanız veya vücudunuzda normalde olan tepkilerden farklı tepkiler varsa en yakınınızdaki sağlık kuruluşuna uğrayın. Böyle durumların şakası olmaz. Geçmiş olsun.
- 25-01-2022, 20:36:12Apse olmus hocam hizli gecer diye ictim saolunYolaDus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2022, 20:37:48Hocam yanlış anlamayın ama çok saçma bir iş yapmışsınız. Korkutmak gibi olmasın fakat 3 den fazla içtiyseniz ( 6 saatte 3 adet) en kısa sürede mutlaka bir doktora görünün. Çok ciddi sıkıntı yaşayabilirsiniz.atabis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2022, 20:40:56Antibiyotik Dr. kontrolü altında alınmalıdır ve 12x12 saatte bir alınır.