Hocam doktor değilim fakat 2 saatte bir antibiyotik içilmesinin oldukça zararlı olduğunu 3 yaşındaki çocuk bile bilir. Antibiyotik zaten başlı başına vücudu ve iç organları fazlasıyla yoran bir ilaç bir de siz 2 saatte bir almışsınız. Umarım aldığınız cc düşüktür. Bence kendinizi kötü hissediyorsanız veya vücudunuzda normalde olan tepkilerden farklı tepkiler varsa en yakınınızdaki sağlık kuruluşuna uğrayın. Böyle durumların şakası olmaz. Geçmiş olsun.