YolaDus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam doktor değilim fakat 2 saatte bir antibiyotik içilmesinin oldukça zararlı olduğunu 3 yaşındaki çocuk bile bilir. Antibiyotik zaten başlı başına vücudu ve iç organları fazlasıyla yoran bir ilaç bir de siz 2 saatte bir almışsınız. Umarım aldığınız cc düşüktür. Bence kendinizi kötü hissediyorsanız veya vücudunuzda normalde olan tepkilerden farklı tepkiler varsa en yakınınızdaki sağlık kuruluşuna uğrayın. Böyle durumların şakası olmaz. Geçmiş olsun.
Apse olmus hocam hizli gecer diye ictim saolun