Apse olmus hocam hizli gecer diye ictim saolun
Hocam yanlış anlamayın ama çok saçma bir iş yapmışsınız. Korkutmak gibi olmasın fakat 3 den fazla içtiyseniz ( 6 saatte 3 adet) en kısa sürede mutlaka bir doktora görünün. Çok ciddi sıkıntı yaşayabilirsiniz.