• 24-01-2022, 20:11:21
    #1
    merhaba arkadaşlar yakında tecil bozup askere gideceğim. 6 ay bittikten sonra sözleşmeli er olmak istiyorum bu süreç nasıl ilerliyor , sınav mülakat vs varmı lise mezunuyum. Güncel maaşlar doğu,suriye fazlalalıkları hariç güncel maaşları nedir. 2 kolum da dövme var bir engel olurmu .
  • 24-01-2022, 20:13:15
    #2
    Ben Erzincan'da yaptım dövme herhangi bir problem değildi. Ama şimdiden yaparım ederim diye düşünme derim. Bı git ortamı gör yapilirmi yapılmaz mı sonra düşün derim 😊
  • 24-01-2022, 20:14:42
    #3
    Merhaba bu yıl içindeki alımları takip edip msb pertemden online olarak başvuruyorsun. Ardından mülakatlara gidiyorsunz spor ve sözlü hepsini geçersen sağlık aşamasına gidiyosun sağlık işlemlerinde sorunsuz hallolursa eğitim yeri bekliyosun.

    Askerlik yapma şartı yok. Fakat askere gidip sonra karar vermenizi öneririm çevremdeki bazı dostlarım gitti hiçbiri de askerlik yapmadan gitmişti şuan sözleşme bitimini beklemedeler
  • 24-01-2022, 20:15:48
    #4
    Dövme konusuna değinecek olursak jandarma mülakatlarına giti-tim 2 ay önce dövmeden elenenler oldu. Yazlık üniformayla gözükebilecek yerdeyse kesinlikle ön sağlıkta elenme sebebi.
  • 24-01-2022, 20:16:55
    #5
    sosyocell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba bu yıl içindeki alımları takip edip msb pertemden online olarak başvuruyorsun. Ardından mülakatlara gidiyorsunz spor ve sözlü hepsini geçersen sağlık aşamasına gidiyosun sağlık işlemlerinde sorunsuz hallolursa eğitim yeri bekliyosun.

    Askerlik yapma şartı yok. Fakat askere gidip sonra karar vermenizi öneririm çevremdeki bazı dostlarım gitti hiçbiri de askerlik yapmadan gitmişti şuan sözleşme bitimini beklemedeler
    Hocam peki askere gitmeden gidiliyorsa 6 ay askerliğimi bunun içine dahil edebiliyorum o zaman anladığım kadarıyla ve dövme bir engelmi acaba .
  • 24-01-2022, 20:17:35
    #6
    sosyocell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba bu yıl içindeki alımları takip edip msb pertemden online olarak başvuruyorsun. Ardından mülakatlara gidiyorsunz spor ve sözlü hepsini geçersen sağlık aşamasına gidiyosun sağlık işlemlerinde sorunsuz hallolursa eğitim yeri bekliyosun.

    Askerlik yapma şartı yok. Fakat askere gidip sonra karar vermenizi öneririm çevremdeki bazı dostlarım gitti hiçbiri de askerlik yapmadan gitmişti şuan sözleşme bitimini beklemedeler
    sosyocell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dövme konusuna değinecek olursak jandarma mülakatlarına giti-tim 2 ay önce dövmeden elenenler oldu. Yazlık üniformayla gözükebilecek yerdeyse kesinlikle ön sağlıkta elenme sebebi.
    teşekkür ederim hocam 🙏🏻