merhaba arkadaşlar yakında tecil bozup askere gideceğim. 6 ay bittikten sonra sözleşmeli er olmak istiyorum bu süreç nasıl ilerliyor , sınav mülakat vs varmı lise mezunuyum. Güncel maaşlar doğu,suriye fazlalalıkları hariç güncel maaşları nedir. 2 kolum da dövme var bir engel olurmu .