sosyocell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba bu yıl içindeki alımları takip edip msb pertemden online olarak başvuruyorsun. Ardından mülakatlara gidiyorsunz spor ve sözlü hepsini geçersen sağlık aşamasına gidiyosun sağlık işlemlerinde sorunsuz hallolursa eğitim yeri bekliyosun.

Askerlik yapma şartı yok. Fakat askere gidip sonra karar vermenizi öneririm çevremdeki bazı dostlarım gitti hiçbiri de askerlik yapmadan gitmişti şuan sözleşme bitimini beklemedeler
Hocam peki askere gitmeden gidiliyorsa 6 ay askerliğimi bunun içine dahil edebiliyorum o zaman anladığım kadarıyla ve dövme bir engelmi acaba .