• 23-01-2022, 11:50:56
    #1
    Elimden geldiğince shiba biriktiriyorum 2023-2026 arası kazandırır mı var mı tuttuğunuz yatırım yaptığınız koinler uzun vadede?
  • 23-01-2022, 11:55:50
    #2
    Psp, Matic, Avax, Eth şeklinde bir sepetim var. Benim aldığım şey işlemek zorunda. Az kazanayım ama rahat uyuyayım. Bunlarla ben rahat uyuyorum. Shiba gibi şeylerle rahat uyuyamazdım. Herkesin kendi tercihi tabii.
  • 23-01-2022, 11:56:35
    #3
    yatırım tavsiyesi olmamakla birlikte ben reef alıyorum (TAVSİYE DEĞİLDİR)
  • 23-01-2022, 11:59:53
    #4
    Shiba coine para yatıran insanlar bilinçsiz, neyin ne olduğunu bilmeyen, sağdan soldan kulaktan duymayla hareket eden kısacası parasını çöpe atmayı seven insanların yatırım aracıdır. Shiba hiç bir zaman en yüksek çıktıgı seviyeleri bir daha göremeyecektir. Yerinde sayar durur isterse üzerinden 10 sene geçsin yine aynı seviyede olur.
  • 23-01-2022, 12:03:32
    #5
    didobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Shiba coine para yatıran insanlar bilinçsiz, neyin ne olduğunu bilmeyen, sağdan soldan kulaktan duymayla hareket eden kısacası parasını çöpe atmayı seven insanların yatırım aracıdır. Shiba hiç bir zaman en yüksek çıktıgı seviyeleri bir daha göremeyecektir. Yerinde sayar durur isterse üzerinden 10 sene geçsin yine aynı seviyede olur.
    Shiba yatırmamak gerektiği konusunda haklısın ama zirveyi tekrar göremez derken müneccimmisin? Doge içinde aynı şeyleri söylediler alan kazandı. Kesin kesin konuşuyorsunuz bazende millet bir bildiği var diye dikkate alıyor.
  • 23-01-2022, 12:04:36
    #6
    didobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Shiba coine para yatıran insanlar bilinçsiz, neyin ne olduğunu bilmeyen, sağdan soldan kulaktan duymayla hareket eden kısacası parasını çöpe atmayı seven insanların yatırım aracıdır. Shiba hiç bir zaman en yüksek çıktıgı seviyeleri bir daha göremeyecektir. Yerinde sayar durur isterse üzerinden 10 sene geçsin yine aynı seviyede olur.
    Afedersiniz ama vahiy mi geldi?
  • 23-01-2022, 12:10:35
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Shitcoinlerin ufak miktarlarda biriktirmek haricinde alımlarını önermiyorum. Tek coine her şeyinizi bağlamayın, sepet yapınız.
  • 23-01-2022, 12:11:09
    #8
    Vahiy vs gelmesine gerek yok bu işlerden az çok anlayan insan gidip o tip coinlere para yatırmaz. Shiba hakkında biraz araştırıp okursan toplam arzıyla dolaşımdaki arza bakarsanız ne söylemek istedigimi az çok anlarsınız. İşte sizin gibi düşünenler sayesinde zenginler daha çok zengin oluyor, fakirler daha fakirleşiyor. Shiba, btt, holo, wing gibi coinler hiç bir zaman yatırım aracı olamaz.
  • 23-01-2022, 12:27:40
    #9
    didobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vahiy vs gelmesine gerek yok bu işlerden az çok anlayan insan gidip o tip coinlere para yatırmaz. Shiba hakkında biraz araştırıp okursan toplam arzıyla dolaşımdaki arza bakarsanız ne söylemek istedigimi az çok anlarsınız. İşte sizin gibi düşünenler sayesinde zenginler daha çok zengin oluyor, fakirler daha fakirleşiyor. Shiba, btt, holo, wing gibi coinler hiç bir zaman yatırım aracı olamaz.
    Ya shiba 1 sene sonra yakmaya başlarsa