didobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vahiy vs gelmesine gerek yok bu işlerden az çok anlayan insan gidip o tip coinlere para yatırmaz. Shiba hakkında biraz araştırıp okursan toplam arzıyla dolaşımdaki arza bakarsanız ne söylemek istedigimi az çok anlarsınız. İşte sizin gibi düşünenler sayesinde zenginler daha çok zengin oluyor, fakirler daha fakirleşiyor. Shiba, btt, holo, wing gibi coinler hiç bir zaman yatırım aracı olamaz.
Ya shiba 1 sene sonra yakmaya başlarsa