Shiba coine para yatıran insanlar bilinçsiz, neyin ne olduğunu bilmeyen, sağdan soldan kulaktan duymayla hareket eden kısacası parasını çöpe atmayı seven insanların yatırım aracıdır. Shiba hiç bir zaman en yüksek çıktıgı seviyeleri bir daha göremeyecektir. Yerinde sayar durur isterse üzerinden 10 sene geçsin yine aynı seviyede olur.
Afedersiniz ama vahiy mi geldi?