Shiba coine para yatıran insanlar bilinçsiz, neyin ne olduğunu bilmeyen, sağdan soldan kulaktan duymayla hareket eden kısacası parasını çöpe atmayı seven insanların yatırım aracıdır. Shiba hiç bir zaman en yüksek çıktıgı seviyeleri bir daha göremeyecektir. Yerinde sayar durur isterse üzerinden 10 sene geçsin yine aynı seviyede olur.
Shiba yatırmamak gerektiği konusunda haklısın ama zirveyi tekrar göremez derken müneccimmisin? Doge içinde aynı şeyleri söylediler alan kazandı. Kesin kesin konuşuyorsunuz bazende millet bir bildiği var diye dikkate alıyor.