Çay bile 10-15₺ olmuş durumda burada. Artık dışarı atamaz olduk kendimizi maalesef. Allahtan Jacobsun 3ü 1 aradası var. Durumu kurtarıyor biraz da olsa.
Nerede kahve içeceğiz artık?
29
●643
- 22-01-2022, 13:11:54Arada bir arkadaşlarla oturup vakit geçirdiğimiz Starbucks, Gloria Jeans falan 30₺lere dayanmış durumda. Eskiden de lükstü artık baya lüks. Nerede kahve içeceğiz dostlar
Çay bile 10-15₺ olmuş durumda burada. Artık dışarı atamaz olduk kendimizi maalesef. Allahtan Jacobsun 3ü 1 aradası var. Durumu kurtarıyor biraz da olsa.
- 22-01-2022, 13:13:42Allaha çok şükür ama gerçekten iki iş yeri çalıştırmamıza rağmen insan gibi hissetmiyorum kendimi, sanki bir robotum. Sabah çıkıyoruz akşam giriyoruz eve. İzin günümdede kız arkadaşımla eve gidip çayımızı koyup simit felan alıp onlardan yiyoruz en lüksümüz cips çekirdek. Öyle bir hayat işte.
- 22-01-2022, 13:14:58Bence çok şanslısınız çünkü sevdiğiniz yanınızda. 1 senedir uzaktayız keşke yanımda olsa da simit çay yapsak.MuratEfendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2022, 13:15:32" Allahtan Jacobsun 3ü 1 aradası var. Durumu kurtarıyor biraz da olsa. " Gerçekten buna çok güldüm
Şuan Tam olarak bu durumdayım. Filtre kahve almak için markete gittiğimde 60 TL ibaresi ile karşılaştım. Jacobs'a devam...
- 22-01-2022, 13:16:28Valla haklısınız hocam bu bile büyük nimet, il dışında olunca ben acayip stres yapıyoruö gergin oluyorum. İnşallah sizde daima yan yana olursunuz artıkbbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2022, 13:21:58Ağlanacak halimize gülüyoruz ama yeter ki gülelim hocambahadrpolt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Jacobs bu işi yapıyor gerçekten. Nescafe içende kahve içiyorum sanıyor işte.
İnşallah hocam bir doğrultamadık belimizi iş güç sahibi olamadık maalesefMuratEfendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle