Arada bir arkadaşlarla oturup vakit geçirdiğimiz Starbucks, Gloria Jeans falan 30₺lere dayanmış durumda. Eskiden de lükstü artık baya lüks. Nerede kahve içeceğiz dostlar

Çay bile 10-15₺ olmuş durumda burada. Artık dışarı atamaz olduk kendimizi maalesef. Allahtan Jacobsun 3ü 1 aradası var. Durumu kurtarıyor biraz da olsa.