Arada bir arkadaşlarla oturup vakit geçirdiğimiz Starbucks, Gloria Jeans falan 30₺’lere dayanmış durumda. Eskiden de lükstü artık baya lüks. Nerede kahve içeceğiz dostlar Çay bile 10-15₺ olmuş durumda burada. Artık dışarı atamaz olduk kendimizi maalesef. Allahtan Jacobs’un 3’ü 1 aradası var. Durumu kurtarıyor biraz da olsa.