Bence çok şanslısınız çünkü sevdiğiniz yanınızda. 1 senedir uzaktayız keşke yanımda olsa da simit çay yapsak.
Valla haklısınız hocam bu bile büyük nimet, il dışında olunca ben acayip stres yapıyoruö gergin oluyorum. İnşallah sizde daima yan yana olursunuz artık