Allaha çok şükür ama gerçekten iki iş yeri çalıştırmamıza rağmen insan gibi hissetmiyorum kendimi, sanki bir robotum. Sabah çıkıyoruz akşam giriyoruz eve. İzin günümdede kız arkadaşımla eve gidip çayımızı koyup simit felan alıp onlardan yiyoruz en lüksümüz cips çekirdek. Öyle bir hayat işte.