• 22-01-2022, 13:11:54
    #1
    Arada bir arkadaşlarla oturup vakit geçirdiğimiz Starbucks, Gloria Jeans falan 30₺’lere dayanmış durumda. Eskiden de lükstü artık baya lüks. Nerede kahve içeceğiz dostlar Çay bile 10-15₺ olmuş durumda burada. Artık dışarı atamaz olduk kendimizi maalesef. Allahtan Jacobs’un 3’ü 1 aradası var. Durumu kurtarıyor biraz da olsa.
  • 22-01-2022, 13:13:42
    #2
    Allaha çok şükür ama gerçekten iki iş yeri çalıştırmamıza rağmen insan gibi hissetmiyorum kendimi, sanki bir robotum. Sabah çıkıyoruz akşam giriyoruz eve. İzin günümdede kız arkadaşımla eve gidip çayımızı koyup simit felan alıp onlardan yiyoruz en lüksümüz cips çekirdek. Öyle bir hayat işte.
  • 22-01-2022, 13:13:44
    #3
    Mahmut kahve içelim ne yapalım.
  • 22-01-2022, 13:14:56
    #4
    Platin üye
    Keşke pahalı olan tek şeyler bunlar olsa 3’ü 1 Aradaya devam hocam 😁
  • 22-01-2022, 13:14:58
    #5
    MuratEfendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allaha çok şükür ama gerçekten iki iş yeri çalıştırmamıza rağmen insan gibi hissetmiyorum kendimi, sanki bir robotum. Sabah çıkıyoruz akşam giriyoruz eve. İzin günümdede kız arkadaşımla eve gidip çayımızı koyup simit felan alıp onlardan yiyoruz en lüksümüz cips çekirdek. Öyle bir hayat işte.
    Bence çok şanslısınız çünkü sevdiğiniz yanınızda. 1 senedir uzaktayız keşke yanımda olsa da simit çay yapsak.
  • 22-01-2022, 13:15:32
    #6
    Moderatör
    " Allahtan Jacobs’un 3’ü 1 aradası var. Durumu kurtarıyor biraz da olsa. " Gerçekten buna çok güldüm
    Şuan Tam olarak bu durumdayım. Filtre kahve almak için markete gittiğimde 60 TL ibaresi ile karşılaştım. Jacobs'a devam...
  • 22-01-2022, 13:16:28
    #7
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence çok şanslısınız çünkü sevdiğiniz yanınızda. 1 senedir uzaktayız keşke yanımda olsa da simit çay yapsak.
    Valla haklısınız hocam bu bile büyük nimet, il dışında olunca ben acayip stres yapıyoruö gergin oluyorum. İnşallah sizde daima yan yana olursunuz artık
  • 22-01-2022, 13:21:52
    #8
    Kaçak çay tavsiye ederim✔😂
  • 22-01-2022, 13:21:58
    #9
    bahadrpolt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    " Allahtan Jacobs’un 3’ü 1 aradası var. Durumu kurtarıyor biraz da olsa. " Gerçekten buna çok güldüm
    Şuan Tam olarak bu durumdayım. Filtre kahve almak için markete gittiğimde 60 TL ibaresi ile karşılaştım. Jacobs'a devam...
    Ağlanacak halimize gülüyoruz ama yeter ki gülelim hocam Jacobs bu işi yapıyor gerçekten. Nescafe içende kahve içiyorum sanıyor işte.

    MuratEfendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla haklısınız hocam bu bile büyük nimet, il dışında olunca ben acayip stres yapıyoruö gergin oluyorum. İnşallah sizde daima yan yana olursunuz artık
    İnşallah hocam bir doğrultamadık belimizi iş güç sahibi olamadık maalesef