Elimde eski kurulu facebook hesabi var.
Birisi 250 TL karşiliginda almak istedi.
Hesabi kullanmadigim için riske etmek istedim.
Hesabi adama verdim.
Bana;hesaptan cikmami soyledi ve reklam alip alamadigina bakacagini bu akşam veya yarin bilgilendirecegini soyledi.
Reklam vesaire olayi bu kadar uzun suruyor mu? Hesabin reklam alip almadigini ogrenmek cok mu uzun suruyor bilmedigim icin sormak istedim.
Tesekkurler.
Sizce guvenmeli miyim?
12
●170
- 20-01-2022, 19:34:45cok uzun surmez de degerlendırme asaması ıcın demıstır belki faceden mı yaptınız işlemi yanı facede gruplarda vardı bir tane boyle dolandıran
- 20-01-2022, 19:35:11Hocam hesap boş yani adam bir şey yapamaz herhalde diye verdim.TekLanDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2022, 19:36:35Wp uzerinden yazdim ama ilanini faceden gordum.alicskn147 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam cevrimici beni engellemedi attigim mesajlara da bakiyor yani.
Eger akşama kadar haber gelmezse geri alirim hesabi. - 20-01-2022, 19:36:45olumsuz bir durum olursa ve Ticari olarak R10 üzerinden iletişim sağladıysanız en azından deşifre edersiniz aksi durumda kurtarma vb gibi bir işleminiz olmadığını bilmenizi isteriz.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saygılarımızla. - 20-01-2022, 19:37:41hocam keşke aracısız yapmasaydınız wp numarası sonu 066 ise adama *********** diyorlardı dikkatli olunMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2022, 19:38:07Doğrudur.R10 uzerinden iletişime geçmedim,hesabi çalsa bile o kadar muhim degil o yuzden riske ettim.TekLanDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tesekkurlerimle