• 20-01-2022, 19:32:18
    #1
    Elimde eski kurulu facebook hesabi var.
    Birisi 250 TL karşiliginda almak istedi.
    Hesabi kullanmadigim için riske etmek istedim.
    Hesabi adama verdim.
    Bana;hesaptan cikmami soyledi ve reklam alip alamadigina bakacagini bu akşam veya yarin bilgilendirecegini soyledi.
    Reklam vesaire olayi bu kadar uzun suruyor mu? Hesabin reklam alip almadigini ogrenmek cok mu uzun suruyor bilmedigim icin sormak istedim.
    Tesekkurler.
  • 20-01-2022, 19:34:06
    #2
    Merhabalar,

    Siz siz olun kesinlikle ödeme almadan bu şekilde bilgilerinizi teslim etmeyiniz. Lakin sizin hesabınızdaki kişilerden para talep edebilr vb illegal işlemler sağlayabilir.

    Saygılarımızla.
  • 20-01-2022, 19:34:45
    #3
    cok uzun surmez de degerlendırme asaması ıcın demıstır belki faceden mı yaptınız işlemi yanı facede gruplarda vardı bir tane boyle dolandıran
  • 20-01-2022, 19:35:11
    #4
    TekLanDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Siz siz olun kesinlikle ödeme almadan bu şekilde bilgilerinizi teslim etmeyiniz. Lakin sizin hesabınızdaki kişilerden para talep edebilr vb illegal işlemler sağlayabilir.

    Saygılarımızla.
    Hocam hesap boş yani adam bir şey yapamaz herhalde diye verdim.
  • 20-01-2022, 19:36:35
    #5
    alicskn147 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cok uzun surmez de degerlendırme asaması ıcın demıstır belki faceden mı yaptınız işlemi yanı facede gruplarda vardı bir tane boyle dolandıran
    Wp uzerinden yazdim ama ilanini faceden gordum.
    Adam cevrimici beni engellemedi attigim mesajlara da bakiyor yani.
    Eger akşama kadar haber gelmezse geri alirim hesabi.
  • 20-01-2022, 19:36:45
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hesap boş yani adam bir şey yapamaz herhalde diye verdim.
    olumsuz bir durum olursa ve Ticari olarak R10 üzerinden iletişim sağladıysanız en azından deşifre edersiniz aksi durumda kurtarma vb gibi bir işleminiz olmadığını bilmenizi isteriz.

    Saygılarımızla.
  • 20-01-2022, 19:37:41
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wp uzerinden yazdim ama ilanini faceden gordum.
    Adam cevrimici beni engellemedi attigim mesajlara da bakiyor yani.
    Eger akşama kadar haber gelmezse geri alirim hesabi.
    hocam keşke aracısız yapmasaydınız wp numarası sonu 066 ise adama *********** diyorlardı dikkatli olun
  • 20-01-2022, 19:38:07
    #8
    TekLanDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olumsuz bir durum olursa ve Ticari olarak R10 üzerinden iletişim sağladıysanız en azından deşifre edersiniz aksi durumda kurtarma vb gibi bir işleminiz olmadığını bilmenizi isteriz.

    Saygılarımızla.
    Doğrudur.R10 uzerinden iletişime geçmedim,hesabi çalsa bile o kadar muhim degil o yuzden riske ettim.
    Tesekkurlerimle
    • TekLanDC
    TekLanDC bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-01-2022, 19:38:31
    #9
    alicskn147 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam keşke aracısız yapmasaydınız wp numarası sonu 066 ise adama *********** diyorlardı dikkatli olun
    Eyvah...