TekLanDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olumsuz bir durum olursa ve Ticari olarak R10 üzerinden iletişim sağladıysanız en azından deşifre edersiniz aksi durumda kurtarma vb gibi bir işleminiz olmadığını bilmenizi isteriz.

Saygılarımızla.
Doğrudur.R10 uzerinden iletişime geçmedim,hesabi çalsa bile o kadar muhim degil o yuzden riske ettim.
Tesekkurlerimle