Elimde eski kurulu facebook hesabi var.
Birisi 250 TL karşiliginda almak istedi.
Hesabi kullanmadigim için riske etmek istedim.
Hesabi adama verdim.
Bana;hesaptan cikmami soyledi ve reklam alip alamadigina bakacagini bu akşam veya yarin bilgilendirecegini soyledi.
Reklam vesaire olayi bu kadar uzun suruyor mu? Hesabin reklam alip almadigini ogrenmek cok mu uzun suruyor bilmedigim icin sormak istedim.
Tesekkurler.