Hocam hesap boş yani adam bir şey yapamaz herhalde diye verdim.
olumsuz bir durum olursa ve Ticari olarak R10 üzerinden iletişim sağladıysanız en azından deşifre edersiniz aksi durumda kurtarma vb gibi bir işleminiz olmadığını bilmenizi isteriz.
Saygılarımızla.