• 19-01-2022, 01:24:39
    #10
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürekli olarak gözleri yaşaran ve gözleri sulanan var mı?
    Hafif bir rüzgar çıksa veya 10 saniye bir yere bakmaya çalışsam gözlerim yaşarıyor. Göz kapaklarımın iç kısmı da kızardığı için gözleirm yanıyor.
    Sürekli olarak yüzümü ve gözlerimi suyla yıkadıgım halde iyicen içinden çıkılmaz bir hal aldı.
    Hocam bende ara sıra kendiliğinden gözümden yaş akıyor. uzansam mesela kuruma vs. olayı yok ama bi anda öyle damlıyor.
  • 19-01-2022, 01:29:54
    #11
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    göz kuruluğu mu göz nezlesi mi? biri bana göz nezlesi misin demişti..
    Bende de söylediğiniz şeyler vardı. Gözüm kızarıyordu hafiften, bazen de yanma gibi his oluyordu. Göz muayenesi oldum, göz kuruluğunuz var dedi doktor. Yazdığı damlaları kullandım ama geçmedi. Pc'ye bakmayı azaltmam lazım ama işimiz bu malum. Tekrardan gidip muayene olmam lazım ama devletimiz sağolsun süper sağlık sistemimiz olduğu için boş randevu yok aylardır. Parasını verip özele gideceğim mecbur.
  • 19-01-2022, 01:33:45
    #12
    benimde benzer şikayetlerim var hocam, göz kuruluğu mevcut. damla kullanıyorum kullanmadığım zamanlar ağrı yapıyor. bi doktora gözük derim.
  • 19-01-2022, 01:52:22
    #13
    Değerli hocam bende de oluyor ya. Hafif bir rüzgar esse dahi hemen gözlerim yaşarıyor. Hani damla akmasin diye de birkaç kez sıktım kendimi. Hatta bugün oldu. Kizilayda giderken bir anda gözlerim doldu, akmaya başladı. Millet de bakıyor ağlıyorum sandılar 😅
  • 19-01-2022, 01:54:24
    #14
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    OrunnYzlm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli hocam bende de oluyor ya. Hafif bir rüzgar esse dahi hemen gözlerim yaşarıyor. Hani damla akmasin diye de birkaç kez sıktım kendimi. Hatta bugün oldu. Kizilayda giderken bir anda gözlerim doldu, akmaya başladı. Millet de bakıyor ağlıyorum sandılar 😅
    Ah işte benimde muzdarip oldugum saçma durum bu. Millet bakıyor ya sinir oluyorum. Görüş açımı da engelliyor yani.
  • 19-01-2022, 09:05:18
    #15
    salgın
  • 19-01-2022, 10:11:06
    #16
    Merhabalar. Doktorlsr daha iyi bilir, affola ama rüzgarın şiddeti yüksekse gözler öyle bir reaksiyon gösteriyor olabilir hocam. 🙂👍
  • 19-01-2022, 10:26:27
    #17
    Çok normal bir şey hocam benim aksine hoşuma gidiyor böyle değişik oluyorum rüzgarda.
  • 19-01-2022, 12:12:24
    #18
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de söylediğiniz şeyler vardı. Gözüm kızarıyordu hafiften, bazen de yanma gibi his oluyordu. Göz muayenesi oldum, göz kuruluğunuz var dedi doktor. Yazdığı damlaları kullandım ama geçmedi. Pc'ye bakmayı azaltmam lazım ama işimiz bu malum. Tekrardan gidip muayene olmam lazım ama devletimiz sağolsun süper sağlık sistemimiz olduğu için boş randevu yok aylardır. Parasını verip özele gideceğim mecbur.
    3 aydır kızım için gözden randevu alamıyorum.
    Özele gidecek durumum da yok. Nasıl olacak bilmiyorum