Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de söylediğiniz şeyler vardı. Gözüm kızarıyordu hafiften, bazen de yanma gibi his oluyordu. Göz muayenesi oldum, göz kuruluğunuz var dedi doktor. Yazdığı damlaları kullandım ama geçmedi. Pc'ye bakmayı azaltmam lazım ama işimiz bu malum. Tekrardan gidip muayene olmam lazım ama devletimiz sağolsun süper sağlık sistemimiz olduğu için boş randevu yok aylardır. Parasını verip özele gideceğim mecbur.
3 aydır kızım için gözden randevu alamıyorum.
Özele gidecek durumum da yok. Nasıl olacak bilmiyorum