Değerli hocam bende de oluyor ya. Hafif bir rüzgar esse dahi hemen gözlerim yaşarıyor. Hani damla akmasin diye de birkaç kez sıktım kendimi. Hatta bugün oldu. Kizilayda giderken bir anda gözlerim doldu, akmaya başladı. Millet de bakıyor ağlıyorum sandılar 😅