Değerli hocam bende de oluyor ya. Hafif bir rüzgar esse dahi hemen gözlerim yaşarıyor. Hani damla akmasin diye de birkaç kez sıktım kendimi. Hatta bugün oldu. Kizilayda giderken bir anda gözlerim doldu, akmaya başladı. Millet de bakıyor ağlıyorum sandılar 😅
Ah işte benimde muzdarip oldugum saçma durum bu. Millet bakıyor ya sinir oluyorum. Görüş açımı da engelliyor yani.